19 Kas 2009

ÇALIŞMAK İSTİYORUMMMMMMMMMMM


Evet artık yeter yaklaşık 3 senedir oğluşun doğumuyla beraber evdeyim.Onu kendim büyütmek istedim.Zaten istemesem de bakacak birileride yok zaten.Büyüklerimiz artık yaşlarının keyfini sürecek çağdalar.Bizde okul zamanına kadar bizden alsın biz öğretelim mantığıyla eve kapandım.
Oğluştan önce okul öncesi yardımcı öğretmenlik yapıyordum.Ama neredeyse 2 senedir bu sektöre cv yolluyorum henüz bir cevap alamadım.Evde yemek olayına girdim.Onda fıs oldu. İstanbul'da çok fazla çevrem yok maalesef hal böyle olunca hem evde oturmak sıkıyor hemde iş bulamamak.
Evde oğluşlada ola bileceğim.Bilgisayar başında olabilir bir iş bulsam.Hem ev bütçesine katkı hem can sıkıntıma.Ama yok yok bulamıyorum.
Ama azimliyim bekliyorum bir yerden çıkacak bu iş .Tabi ben evde tırlatmadan önce çıksa iyi olacak :)))))

Hiç yorum yok: