11 Ara 2009

DAMAK BENDANE


Sevmeyen varmıdır acaba?Ben çok fazla tatlı sevmem.Çikolata hele çok nadirdir yediklerim.İşte onların kralı en çok sevdiğim Nestle Damak özel bir ürün piyasa çıkarıyor.Her yıl ilk hasat fıstıklarının toplanmasının hemen ardından üretilecek ve tüketicilerinin beğenisine sunulacak. Hep yolu gözlenen aşklar gibi DAMAK BENDANE de kalplerde özel bir yere sahip olacak, damaklarda bıraktığı o eşsiz tadı yeni bir DAMAK efsanesine dönüştürecek.Ben istiyorum istiyorum ama ya bulamazsam :((




Ben hala Nestle Mozaik tadındaki bisküvilisini bulamadım.Deli gibi sevgiliyle arıyoruz dört koladan yok.Migrosa gittim en sonunda yok bitmiş çıldırdım.Denemem lazım çok merak ediyorum.
Birde Takvim ,duvar resmi falan isterseniz http://www.ensonundayiycemseni.com/ Nestlenin bu sitesi gezmeye değer sadece görüntüsü yeter .

Hiç yorum yok: