2 Şub 2010

JOY /CHOCHİLİ EV TERLİKLERİ


Nihayet fırsat bulup da yazmaya başladım.Aman nazar değmesin.Uzun bir ara verip bakmamıştım bloglar alemine.Gezerken oda ne tam bana göre bunlar dediğim bir ürüne denk geldim.Evet bu terlikler.Ben banyodan sonra sulu kalan insan gurubundanım.Sürekli içimden geçirirdim bana özel terlik olsa da rahat etsem diye .İşte sağ olsunlar üretmişler.




Geri Dönüşüm :Terlikleri ,çevreye % 100 duyarlı ve geri dönüşümlüdür.



*Yıkanabilir: Çamaşır makinesinde yıkanabilir,hijyeniktir.



*Hafif: Ayağınızda olduğunu bile fark edilmiyormuş.


*Şık: Rengarenk seçenekleriyle çok şeker ve  yumuşaklarmış.:))bu süper



Terliklere ulaşmak için TGAR



Siteyi gezerken eğer atlamadıysam çocuk için olanı yok.İnşallah bir el atarlar diyorum.Bu da bneim önerim.



Ve isterseniz bu ürünlerin birde yarışmaya katılarak çekiliş şansı ile elde ede bilirsiniz.Burdan.Ama ürünlerin zaten fiyatı uygun .Ben bir şansımı denedikten sonra tüm sevenlerime almayı düşünüyorum.Hadi hayırlısı bakalım.

Hiç yorum yok: