26 Mar 2010

BİRLİKTE OMA YARDIM ETME ZAMANI

Sevgili Stil Direktörü Edi sitesinde bu haberi paylaşmış.O paylaşmışda bizden de destek istemiş çok mu.Hemen bende blogumda yer vermek istedim.Bende okuldayken tuvaleti çok kulanamzdım hem hijyen hem sıra olayında.Çok zor bir olay bilirim.Sizde blogunuzdan veya aşka şekilde destek vermek isterseniz bir Tık Tık

Okulumuza Tuvalet!" sosyal kampanyası Adıyaman'ın Gerger ilçesindeki Karük ilköğretim okulunda görev yapan Ahmet Elmacı öğretmenin öğretmen maaşıyla tuvalet kabini inşa etmeye çalışması ve bitirememesini bir gazetede okuyan Mahmut Şanlıer - Onur Cantimur adlı iki genç tarafından gönüllü olarak başlatılmıştır.




Hijyen açısından riskler taşıyan bu sorunu yaşayan yüzlerce köy okulu olduğu düşünülünce ülkemize yakışmayan bu duruma dikkati çekmek ve çözmek için bu web sitesi kurulmuştur. Yardımsever kişi ve firma yardımlarının okulumuza yönlendirilmesi sağlanmıştır.



Sadece tuvalet kabini değil; diş macunu, kırtasiye malzemeleri, okuma kitabı, çanta vb.gibi eksikliklerinin yardımsever firma ve vatandaşlar tarafından ihtiyacı olan okullara gönderilerek karşılandığı projemizde pilot uygulama olumlu olarak sonuçlanmış olup, Adıyaman Gerger İlçesi Karük İlköğretim Okulu'nun tuvalet kabini inşaası bitmiştir. Ayrıca miniklerin kırtasiye ihtiyaçları da karşılanmıştır.



"Okulumuza Tuvalet" projesi gönüllü gençler tarafından oluşturulduğu ve yürütüldüğü için hiç bir şekilde maddi yardım toplamamaktadır. İhtiyaçların duyurulmasına ve yardımların okullara gönderilmesine çalışmaktadır. Proje, yardıma ihtiyacı olan okullar ile firmalar / vatandaşlar arasında köprü görevi görmeyi amaçlamaktadır. Okulumuz nerede olursa olsun modern Türkiye'ye yakışan eğitim ortamı için yapacağınız katkılarından dolayı şimdiden teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok: